Opdrachtgever: WeWash
Branche: Autowasstraat
Project: Logo, huisstijl, website, signing, online & offline marketing
Designer: Esther Lips
Website:www.wewash.nl
De eigenaar van deze hypermoderne wasstraat in Almere was zeer gecharmeerd van alle marketinguitingen die NJI de afgelopen jaren ontwikkelde voor o.a. Carwash Rijen. Hij wist het zeker: voor deze grote wasstraat met een lengte van 70 meter wilde hij persé in zee met Esther Lips van NJI. Aldus geschiedde. Vanuit een groot vertrouwen van deze ondernemer in NJI en met de eerder opgedane marketingervaring in de carwash branche ging NJI aan de slag.
NJI dacht mee over de naam WeWash en voegde daar als pay-off ‘You drive. We wash. You smile.’ aan toe. De kleuren van het indrukwekkende bedrijfspand zijn terug te zien in de huisstijl, aangevuld met het krachtige oranje. Werkelijk over alles mag NJI meedenken, tot en met de kleur van alle wasborstels aan toe. Een geweldige toevoeging aan het portfolio van NJI.