Opdrachtgever:  TB DAF

Branche:  Transport en logistiek

Dienst:  DAF truck sales en serivce dealer

Project:  Virale Facebookcampagne

Designer:  Esther Martis-Lips

Facebook:  Aanmeldpagina

You Tube:  Film (locaite Kennis Transport)

 

Van Tilburg – Bastianen zocht een manier om meer landelijke naamsbekendheid te genereren voor het onderhoud, reparatie en keuring van alle merken trucks en trailers. Op advies van NJI koos TB DAF voor een virale campagne; effectief én betaalbaar.

NJI ontwikkelde een professionele facebookpagina, waarop bezoekers een chauffeur kunnen aanmelden die aandacht verdient van het speciale TB team. Het speciale bezoek van enkele mooie dames die de chauffeur verrassen met een ontbijt, wordt gefilmd en vervolgens op facebook gezet. NJI droeg de volledige verantwoordelijkheid voor het bedenken en uitvoeren van deze succesvolle campagne die inmiddels ruim 2100 likes heeft opgeleverd en daarmee heeft bijgedragen aan een grotere naamsbekendheid.

 

Soortgelijke projecten