Website: qnp.nl
Voor QNP ontwikkelde NJI de huisstijl waarmee deze betrouwbare en professionele specialist in telecom en ICT opvalt. De krachtige kleuren blauw en grijs brengen eenheid en herkenning, terwijl de ‘spreekwolken’ visualiseren dat QNP ontastbare materie zoals clouddiensten juist tastbaar maakt. Deze spreekwolken blijken in de praktijk een geweldig visuele tool om in alle marketinguitingen te gebruiken. Ook de pay-off ‘QNP. Dat spreekt voor zich’ is door NJI bedacht.
NJI verzorgt alles tot in de puntjes. De huisstijl voor QNP is dan ook tot in elk detail doorgevoerd: in het logo, op het briefpapier, via pandbelettering, op vlaggen, in advertenties, uitnodigingen, mailings, digitale nieuwbrieven, op sociale media en natuurlijk op de website. Elk icoontje dat QNP gebruikt in haar uitingen, komt uit het brein van NJI. Bij de ontwikkeling van de website werkte NJI samen met een door QNP samengesteld marketingteam. Samen met dit marketingteam werd voor de site gekozen voor een filter dat zorgt dat bezoekers van de site alleen relevante referenties te zien krijgen.