Opdrachtgever: Broodje Rijen
Branche: Broodjeszaak
Dienst: Bezorgen van broodjes, restaurant
Project: Logo, huisstijl, website, signing, online & offline marketing
Designer: Esther Lips
Website: www.broodjerijen.nl
De Shell in Rijen is al jaren een bekende speler in de regio met een trouwe groep klanten. Naast het tanken, staat de zaak van Chantal van Dorst en Corné Janssens bekend om de heerlijk verse broodjes en het gemak van een autowascabine. In de afgelopen jaren wist het ondernemersechtpaar deze diverse bedrijfsonderdelen uit te bouwen naar op zichzelf staande bedrijven. Zij betrokken NJI hier van begin af aan bij.
Naar een idee van NJI zijn drie merknamen en logo’s bedacht: Shell Rijen, Carwash Rijen en Broodje Rijen. Deze drie entiteiten kregen van NJI een eigen huisstijlkleur; rood voor Shell Rijen (vanzelfsprekend rekening houdend met de huisstijlregels van Shell), bruin voor Broodje Rijen en turquoise voor Carwash Rijen. In de afgelopen jaren groeiden de drie bedrijven sterk. In deze geweldig leuke samenwerking presteert NJI op haar best door de gekregen vrijheid en het opgebouwde vertrouwen.