CARWASH&GO

Opdrachtgever:  Carwash&Go Branche: Autowasstraat Project:  Logo, huisstijl, signing, online & offline marketing Designer:  Esther Lips Website:  www.carwashgo.nl   NJI is sinds begin 2021 betrokken bij de marketing van Carwash&Go. NJI ontwikkelde een nieuw logo en zorgde voor nagenoeg een complete visuele restyling van de uitingen in de wasstraat en het stofzuigerplein. Ook op gebied van offline &…

FISH AND MORE

Opdrachtgever: Fish&More Branche:  Horeca en retail Dienst:  Biologisch gekweekte vis Project:  Logo, huisstijl en website Designer:   Esther Lips Website:  fishandmore.nl Fish&More is specialist in duurzaam gevangen en biologisch gekweekte vis. Om deze visproducten in de schappen van voornamelijk natuurwinkels direct te laten opvallen, ontwierp NJI een onderscheidende verpakkingslijn. De blauwe baan is herkenbaar en komt vrijwel…

CARWASH RIJEN

Opdrachtgever:  Carwash Rijen Branche: Autowasstraat Project:  Logo, huisstijl, website, signing, online & offline marketing Designer:  Esther Lips Website:  www.carwashrijen.nl   NJI ontwikkeld voor Carwash Rijen, Broodje Rijen en Shell Rijen alle marketinguitingen, zoals o.a.: –  Signing op locatie –  Inrichting en kleurgebruik van het interieur, wasborstels, vloeren, balie –  Bedrijfskleding –  Sfeerdoek en aankleding Stofzuigerplein –  Gadgets…

BROODJE RIJEN

Opdrachtgever:  Broodje Rijen Branche: Broodjeszaak Dienst:  Bezorgen van broodjes, restaurant Project:  Logo, huisstijl, website, signing, online & offline marketing Designer: Esther Lips Website:  www.broodjerijen.nl Naast de drie namen en logo's die NJI bedacht: Broodje Rijen, Shell Rijen en Carwash Rijen, ontwikkelt NJI meer dan dat alleen. In deze leuke en dankbare samenwerking buigt NJI zich over alle…

IZICO SNACKS

Opdrachtgever:  Izico snacks Branche:  Food Dienst:  Innovatieve lekkere snacks Project:  Verpakkingslijn ambachtelijk brood Designer:  Esther Martis-Lips   NJI ontwierp de verpakkingen voor de Beckers Broodlijn. Dat het NJI lukte om ook een plastic verpakking toch een warme en ambachtelijke uitstraling te geven, is een prestatie op zich. In de uitnodigende fotografie zijn granen de hoofdrolspelers.…

SPORTPLUS+

  Sportplus+ levert middelen die sporters faciliteren bij het uitoefenen van hun sport. Om direct op de verpakking te zien voor welke sporters en situaties het product is bedoeld, ontwierp NJI een professionele verpakkingslijn voor o.a. spierbalsem, kunstgrasgel en fighting gel. NJI vergrootte het beeldmerk van Sportplus+, en liet dat vanaf de voorzijde van de…

FRUITTELLA

Als de schoolvakantie aanbreekt, trekken veel gezinnen met kinderen eropuit. Een herkenbaar beeld; een lange autorit naar het zuiden met de kids op de achterbank. Net zo herkenbaar: uren op een vliegtuigstoel zonder veel te kunnen bewegen. Snoepjesmaker Perfetti Van Melle bedacht voor beide situaties een zoethoudertje: de Box of Fruittella, met behalve de bekende…

FRAICHE

Opdrachtgever:  FRAICHE Branche:  Maaltijdbezorging Dienst:  Dagverse maaltijden Project:  Logo, huisstijl en webshop Designer:  Esther Lips   NJI ontwikkelde een huisstijl in een frisse aansprekende kleurstelling. Het frisse groen in zowel het logo (met underline) als in de hele huisstijl legt de link naar de verse maaltijden van FRAICHE waarin vaak biologische ingrediënten zijn verwerkt. Er kwam…

IZICO SNACKS

  Groot en verpletterend lekker zijn de Mammoet Kipcrocker en Mammoet Frikandel, beide producten van snackfabrikant Beckers Benelux. Om de cafetariahouders en consumenten te overtuigen van de grootsheid en de verpletterend lekkere smaak van deze snacks, bedacht NJI een saleskit voor de cafetariahouders in België en Nederland. Hiermee konden de Salesmanagers van Beckers op pad.…

IZICO SNACKS

  Voor deze innovatieve snackfabrikant werkte NJI mee aan diverse verpakkingen. Zo ontwierp NJI actieverpakkingen om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de verpakkingen om de snacks te promoten bij consumenten.