QNP

Opdrachtgever:  QNP Branche:  ICT & Telecom Dienst:  Ontzorgt met totaalconcept ICT & Telecom Project:  Magazine Designer:  Esther Martis-Lips Website:  qnp.nl   Na het eerder ontwikkelen van de huisstijl voor QNP, maakte NJI ook een magazine voor deze specialist in telecom en ICT. Om het met hun eigen pay-off te zeggen: dat spreekt voor zich! Centrale thema in…

MEC

  De verhuizing van MEC naar de begane grond van het pand (van NJI) aan het Minervum 7444 in Breda was de aanleiding voor de restyling van het logo en de huisstijl van deze trainers en coaches. NJI ging voor MEC aan de slag en voegde de kleur van het bedrijfspand, fris groen, toe aan…

IZICO SNACKS

Opdrachtgever:  Izico snacks Branche:  Food Dienst:  Innovatieve lekkere snacks Project:  Geschenkboek visie & missie Designer:  Esther Martis-Lips   Izico Snacks wilde medewerkers en relaties graag op een speelse manier op de hoogte brengen van de missie, visie en kernwaarden van het bedrijf. NJI ontwierp hiervoor het Beckers Notitieboek, waarin de waarden niet alleen zijn omschreven…

GGZ GROEP

  Bij GGZ Groep kom je voor behandeling op het gebied van o.a. ADHD, angstklachten, burn-out, depressie & slaapproblemen. Om de positieve ontwikkelingslijn aan te geven die je doormaakt als je bij GGZ Groep in behandeling bent, ontwikkelde NJI een eenvoudig beeldmerk, bestaande uit drie gezichten. De gezichten kijken naar rechts; ze blikken vooruit! Op…

ZEGGET®

NJI stond aan de wieg van Zegget®. Dit geregistreerde merk laat met allerlei producten op een originele manier zien hoe leuk Nederlandse spreekwoorden, gezegden en uitdrukkingen zijn. NJI bedacht niet alleen de promotionele campagne rondom Zegget®, in de vorm van flyers en mailings, maar ook de producten en bedrukkingen ervan zelf. Met Zegget® laat NJI…

FINNTAX TELECOM

  Dat marketinguitingen ook de betrokkenheid van medewerkers verder kunnen vergroten, blijkt wel uit de campagne die NJI in opdracht van FINNTAX uitdacht. Na de restyling van het logo, waar NJI zelfs een eigen font voor ontwierp, volgde een fotosessie met alle collega’s. Samen vormen zij op de verschillende communicatie-uitingen het eenduidige gezicht van FINNTAX.…