ORANJE KRUIS

  Om meer bekendheid te geven aan de cursussen EHBO en bedrijfshulpverlening, bedacht NJI voor het Oranje Kruis de campagne ´Word een (oranje) held wanneer het telt´. Radiocommercials, abri´s, advertenties en t-shirts waren onderdeel van deze campagne, die nieuwe cursisten opleverde.  

NELEMANS

  Nelemans (Bouwcenter en Binnenhuiscenter) wilde helder communiceren over een verhuizing en heropening van een vestiging. En passant moest er ook publiciteit komen rondom het vijftigjarig bestaan. Nelemans legde deze uitdaging voor aan NJI, die er voortvarend mee aan de slag ging. NJI adviseerde over de inzet van een ´boegbeeld´ in de openingscampagne en legde…

PERFETTI VAN MELLE

  Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.

IZICO SNACKS

  Om cafetariahouders en consumenten te overtuigen van de verpletterend lekkere smaak van de (vernieuwde) Beckers kroketten, bedacht NJI een saleskit voor de cafetariahouders in België en Nederland. Hiermee konden de Salesmanagers van Beckers op pad. In de kit was ruimte voor enkele bevroren kroketten en bitterballen, zodat de cafetariahouders zelf konden ervaren waarom deze…

PERFETTI VAN MELLE

  Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.

BARBARA

  Net zo uniek als iedere uitvaart, zijn de letters van dit vernieuwde logo. NJI tekende de unieke letters met de hand. Samen met een veer voert het naammerk de boventoon in de eigentijdse huisstijl. De veer is overal te zien; op mappen, in nieuwsbrieven, brochures en folders, in advertenties en in tv-commercials.  

IZICO SNACKS

  Groot en verpletterend lekker zijn de Mammoet Kipcrocker en Mammoet Frikandel, beide producten van snackfabrikant Beckers Benelux. Om de cafetariahouders en consumenten te overtuigen van de grootsheid en de verpletterend lekkere smaak van deze snacks, bedacht NJI een saleskit voor de cafetariahouders in België en Nederland. Hiermee konden de Salesmanagers van Beckers op pad.…

PERFETTI VAN MELLE

Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.