FRAICHE

Opdrachtgever:  FRAICHE Branche:  Maaltijdbezorging Dienst:  Dagverse maaltijden Project:  Logo, huisstijl en webshop Designer:  Esther Lips   NJI ontwikkelde een huisstijl in een frisse aansprekende kleurstelling. Het frisse groen in zowel het logo (met underline) als in de hele huisstijl legt de link naar de verse maaltijden van FRAICHE waarin vaak biologische ingrediënten zijn verwerkt. Er kwam…

PERFETTI VAN MELLE

  Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.

PERFETTI VAN MELLE

  Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.

KLENE DROP

  Perfetti Van Melle vroeg NJI om een display te ontwerpen voor het presenteren van de suikervrije dropjes van Klene bij apothekers. Op dat moment werd deze enige dropsoort met het Kies Bewust Logo nog niet door apothekers verkocht. NJI ontwierp een herkenbaar display dat tegelijkertijd als verpakking kon fungeren. Inmiddels wordt Klene bij veel…

IZICO SNACKS

  Groot en verpletterend lekker zijn de Mammoet Kipcrocker en Mammoet Frikandel, beide producten van snackfabrikant Beckers Benelux. Om de cafetariahouders en consumenten te overtuigen van de grootsheid en de verpletterend lekkere smaak van deze snacks, bedacht NJI een saleskit voor de cafetariahouders in België en Nederland. Hiermee konden de Salesmanagers van Beckers op pad.…

PERFETTI VAN MELLE

Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.

PERFETTI VAN MELLE

Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.  

IZICO SNACKS

  NJI maakte drie voorstellen voor de verpakkingen van de nieuwste soort loempia´s van Beckers (zoals omelet/spek en kip/room). Het voorstel dat won, is te zien in het diepvriesvak van nagenoeg elke supermarktketen. NJI dacht bovendien mee over smakelijke benamingen en usp’s van de nieuwe (lekkerste) snacks.  

KLENE DROP

  NJI liet haar fantasie de vrije loop bij het bedenken van Klene-cadeauverpakkingen voor drogisterijketens. In de verpakking was plaats voor drie Klene-zakjes en een bijpassend cadeautje; een verzilverd kettingdropje voor zowel de dames als voor de heren. Uiteraard was de gehele cadeauverpakking produceerbaar binnen het gestelde budget.