Pennen Party World

Opdrachtgever:  Pennen Party World Branche:  Evenementen Dienst:  Flex Event Modules © Project:  Naam/domeinnaam, logo, pay-off en marketingconcept Designer:  Esther Lips   Pennen Party World in Rijen heeft een concept ontwikkeld om bedrijfslocaties van bedrijven met zo´n honderd medewerkers of meer binnen één dag om te toveren naar een evenementenlocatie. Om deze bedrijfsactiviteit als apart merk de markt…

AUDI CENTRUM BREDA

Opdrachtgever:  Audi Centrum Breda Branche:  Auto's Dienst:  Leverancier Audi Project:  Lancering Audi A1 Designer:  Esther Martis-Lips Audi Centrum Breda vroeg NJI naar een manier om de nieuwste Audi A1 te promoten. NJI bedacht een ladiesnight om het kleinste Audi model onder de aandacht te brengen van de vrouwelijke doelgroep. In vier jaar was het niet…

IZICO SNACKS

  Met de campagne Bewust Beckers laat snackfabrikant Beckers medewerkers en relaties zien dat groen ondernemen ook kan als het gaat om het produceren van smaakvolle snacks; producten die alle verwachtingen overtreffen. Om de duurzaamheidcampagne kracht bij te zetten en medewerkers en relaties verder te enthousiasmeren over maatschappelijk verantwoord produceren, bedacht NJI een levensgrote en…

CHUPA CHUPS

Opdrachtgever:  Chupa Chups Branche:  Zoetwaren Dienst:  Snoepgoedfabrikant Project:  Display winkelactie Chupa Chups omafiets Designer:  Esther Martis-Lips   Chupa Chups zijn het hele jaar om je vingers bij af te likken. Ook in de lente! Om juist in deze periode de aandacht op Chupa Chups te vestigen, lanceerde snoepjesmaker Perfetti Van Melle een winkelactie, waarbij een…

IZICO SNACKS

Opdrachtgever:  Izico snacks Branche:  Food Dienst:  Innovatieve lekkere snacks Project:  Experience room snackonderzoek Designer:  Esther Martis-Lips   Snackfabrikant Beckers deed onderzoek naar de merkbeleving en snackmomenten bij Nederlanders en Belgen. Rondom de onderzoeksresultaten maakte NJI een Snacking Experience Room waar retailers de frappante uitkomsten als het ware goed kunnen proeven.  

BAVEL IZZ MUSIC

Opdrachtgever:  Bavel izz Music Branche:  Entertainment Dienst:  Evenement Project:  Creatie website en eventmarketing Designer:  Esther Martis-Lips Website:  Bavelizzmusic.nl   Bavel Izz Music heeft sinds 2002 naam gemaakt als een avondvullend muzikaal theaterevent in Bavel en de regio. Het evenement, dat eens in de twee jaar wordt georganiseerd, draait volledig op sponsorgelden en vrijwilligers. NJI gaf de…

IZICO SNACKS

  Passie en vakmanschap; daar draait het om bij Izico Snacks. Om haar medewerkers te motiveren en de teamspirit te stimuleren, vroeg Beckers aan NJI om een kerstevent rondom het thema ´Trots op Beckers´ te organiseren. NJI kreeg de vrije hand en kleedde de feestruimte van onder tot boven aan in Beckersstijl. Bovendien bedacht NJI…

TÉGÉTÈL I HBA

Opdrachtgever:  TéGéTèl I HBA ICT & Telecom Specialisten Opdrachtgever:  ICT en telecom Dienst:  Totaalleverancier ICT & Telecom Project:  Huisstijl en magazines Designer:  Esther Lips   TéGéTèl I HBA ICT & Telecom Specialisten schakelde NJI in voor het geven van een persoonlijke touch aan alle communicatie-uitingen.      

BODEGRO

Opdrachtgever:  Bodegro Branche:  Laboratoria en ziekenhuizen Dienst:  Laboratoriumsoftware Project:  Restyling logo, huisstijl en website Designer:  Esther Lips Website:  www.bodegro.com Bodegro ontwikkelt innovatieve laboratoriumsoftware. De systemen van Bodegro zoals LabTrain en PRINS werken moeiteloos samen met andere systemen. In het koppelen van systemen en integratie van processen binnen laboratoria is Bodegro expert. De mogelijkheden zijn eindeloos door…

ESPRIA

Voor Bruggen Verwiel Eventmarketing werkte NJI mee aan de uitnodiging en uitgebreide website voor het personeelsevent ´Mooie mensen – Mooie wensen´ van zorgconcern Espria. Tijdens dit event – in de vorm van een theatertour gepresenteerd door Angela Groothuizen – gingen heel wat wensen van medewerkers van Espria in vervulling.