AUDI CENTRUM BREDA

Opdrachtgever:  Audi Centrum Breda Branche:  Auto's Dienst:  Leverancier Audi Project:  Lancering Audi A1 Designer:  Esther Martis-Lips Audi Centrum Breda vroeg NJI naar een manier om de nieuwste Audi A1 te promoten. NJI bedacht een ladiesnight om het kleinste Audi model onder de aandacht te brengen van de vrouwelijke doelgroep. In vier jaar was het niet…

VISION HAIRSTYLING

Opdrachtgever:  VIsion Hairstyling Branche:  Kapper Dienst:  Knippen en kleuren Project:  Logo, huisstijl, marketing en website Designer:  Esther Martis-Lips Website:  visionhairstyling.nl Bij Vision Hairstyling in Oosterhout wil het gepassioneerde en professionele team maar één ding: tevreden klanten. Om dat te bereiken, investeert het bedrijf veel in scholing en ontwikkeling van medewerkers. Vision Hairstyling vernieuwt zichzelf steeds…

BIJN.NL

Opdrachtgever:  BIJN.nl Branche:  Makelaardij Dienst:  Vergelijkingssites Project:  Logo, huisstijl, websites & actiemarketing Designer:  Esther Martis-Lips Website: bijn.nl   BIJN faciliteert met vergelijkingssites particulieren bij het maken van de juiste keuze op woongebied. NJI ontwikkelde voor BIJN mascotte Fred, die tot leven komt in alle uitingen die NJI ook voor BIJN ontwierp, zoals de website, beursstands, flyers,…

IMZA

NJI vloog naar Istanbul om daar een tv-commercial op te nemen voor de Imza Terugkeerpolis. De commercial werd ondersteund met een uitgebreide wervingscampagne. Een promotieteam van Imza maakte met brochures, folders en originele gadgets jonge Turkse inwoners van Nederland attent op deze pensioenregeling om later terug te kunnen gaan naar Turkije.  

ORANJE KRUIS

  Om meer bekendheid te geven aan de cursussen EHBO en bedrijfshulpverlening, bedacht NJI voor het Oranje Kruis de campagne ´Word een (oranje) held wanneer het telt´. Radiocommercials, abri´s, advertenties en t-shirts waren onderdeel van deze campagne, die nieuwe cursisten opleverde.  

NELEMANS

  Nelemans (Bouwcenter en Binnenhuiscenter) wilde helder communiceren over een verhuizing en heropening van een vestiging. En passant moest er ook publiciteit komen rondom het vijftigjarig bestaan. Nelemans legde deze uitdaging voor aan NJI, die er voortvarend mee aan de slag ging. NJI adviseerde over de inzet van een ´boegbeeld´ in de openingscampagne en legde…